.

Kategoria

.

Jak się zarejestrować?
Aby dokonać rejestracji należy wypełnić formularz, który jest dostępny po kliknięciu na klawisz Zarejestruj się. Rejestracja nie następuję automatycznie. Po otrzymaniu formularza   kontaktuje się z Państwem pracownik Edycji Świętego Pawła w celu weryfikacji danych oraz  przyznania warunków handlowych. Kontakt ze strony pracownika Edycji Świętego Pawła nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od wysłania formularza. Po weryfikacji oraz ustaleniu warunków handlowych otrzymują Państwo mailowo informację o aktywacji konta.


Zapomniałem hasła dostępu, jak się zalogować?
Aby ustalić nowe hasło dostępu, należy skorzystać z opcji Zapomniałem hasło, wpisując swój login oraz adres e-mail podany podczas rejestracji.


Jaki jest zakres sprzedaży towarów i usług prowadzonych przez eHurtownię?
eHurtownia Edycji Świętego Pawła prowadzi sprzedaż zarówno hurtową jak i detaliczną, wyłącznie dla zarejestrowanych Klientów prowadzących działalność gospodarczą.

Kiedy mogę złożyć zamówienie w eHurtowni?
Zamówienia można składać codziennie przez 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?
Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W przypadku złożenia zamówienia z przedpłatą, zamówienie jest realizowane w przeciągu 48 godzin od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie Edycji Świętego Pawła. Zamówienia nie są realizowane w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy.

Gdzie mogę przelać pieniądze za założone zamówienie?
Wpłaty można dokonywać na poniższe konta bankowe

Bank Zachodni WBK SA I o/Częstochowa

nr konta: 98 1090 1795 0000 0001 0034 5329

PKO BP 2 oddz. w Częstochowie

nr konta: 36 1020 1664 0000 3702 0192 0065


Kiedy mam prawo do darmowej wysyłki?
Przy zakupach powyżej 300 zł netto
Powyższa kwota dotyczy wyłącznie Klientów, którzy nie mają zawartej umowy handlowej z Edycją Świętego Pawła. Dla ww. Klientów darmowe dostawy są realizowane zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.
Szczegółowe koszty dostawy można znaleźć tutaj.

Czy cena wyświetlana przy danym produkcie, obejmuje koszt dostawy?
Nie. Dokładny koszt dostawy jest widoczny na ostatnim etapie składania zamówienia.

Szczegółowe koszty dostawy można znaleźć tutaj.


Czy mogę anulować zamówienie? Jak tego dokonać?

Każdy Klient ma prawo do anulowania zamówienia przed jego realizacją. Aby anulować zamówienie należy skontaktować się telefonicznie z pracownikiem eHurtowni Edycji Świętego Pawła pod numerami 34 370 83 50, 34 366 15 50 podając numer zamówienia. Kontakt z pracownikami jest możliwy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Nie można anulować zamówienia, które już zostało wysłane do Klienta.

Na wszystkie Państwa pytania odpowiedzą pracownicy naszej eHurtowni

 

telefonicznie: 34 370 83 50, 34 366 15 50

mailowo: ehurtownia@edycja.com.pl

0