Odpowiadając na potrzeby naszych Klientów zdecydowaliśmy się uruchomić eHurtownie – jako platformę umożliwiająca naszym Klientom elektroniczne składanie zamówień.
Nowa odsłona platformy to jeszcze wygodniejszy wybór produktów. Intuicyjny system pozwala w prosty i wygodny sposób wybrać interesujące produkty i krok po kroku przejść przez cały proces zamówienia, oszczędzając tak cenny czas.
Edycja Świętego Pawła to wydawnictwo prowadzone przez zgromadzenie zakonne księży i braci paulistów. Na początku działalności wydawniczej w Polsce nosiło ono nazwę "Edycja Paulińska". Jego symbol stanowiły inicjały tej nazwy: ep, które były umieszczane na wszystkich produktach.
W 1992 r. przyjęto nowy znak, który obowiązuje wszystkie wydawnictwa paulistów na świecie. Jednocześnie znak ten stał się on symbolem zgromadzenia. Jest to prosty znak graficzny, któremu towarzyszy napis: Święty Paweł. W związku ze zmianą logotypu pojawiała się konieczność zmiany nazwy. Odtąd wydawnictwo nazywa się: "Edycja Świętego Pawła".
"Edycja Paulińska", później "Edycja Świętego Pawła" była pierwszym w Polsce multimedialnym wydawnictwem katolickim. Wykorzystywanie różnych nośników wzbogaciło przekaz ewangelicznych prawd wiary w nowe środki wyrazu. Treści, jakie Edycja Świętego Pawła przekazuje w produktach apostolstwa wydawniczego, są zgodne z duchem chrześcijańskim i ukierunkowane do szerokiego kręgu odbiorców.